Particulier:
Administratiekantoor AHT
Is er ook voor u als particulier.
Uit ervaring begrijpen wij dat het lastig kan zijn om je eigen
administratie bij te werken als je hier niet in thuis bent.
Hier helpen wij u graag mee.
We kunnen het volgende voor u betekenen:
- Aangifte inkomstenbelasting
- Het aanvragen van voorlopige teruggaaf/aanslag inkomstenbelasting
- Het aanvragen van toeslagen, bijv.: huur, zorg, kinderopvang toeslag
- Of advies voor uw financiële situatie
- Het verzorgen en begeleiden van een overlijdensbiljet (F-Biljet) en evt. de berekening successie rechten
Zakelijk:
Administratie kantoor AHT staat voor u als ondernemer klaar.
Geen vraag is te gek!
We zijn voornamelijk gespecialiseerd in Midden-kleinbedrijf, ZZP’ers & Starters.
Wat kunnen we voor u betekenen:
- Het verwerken van uw volledige boekhouding
Ook is het mogelijk om deze zelf online te voeren in de boekhoud software I-muis.
Dit is ook beschikbaar in een app, zodat u altijd uw administratie bij de hand heeft.
Waar wij in mee kunnen kijken, en waar nodig bijsturen.
- Het opmaken van de jaarrekening.
- Het verzorgen van al uw zakelijke aangiftes:
- Inkomstenbelasting
- Omzetbelasting
- Loonbelasting
- Het voeren van uw salarisadministratie
Wij zijn bekend met de details van de loonadministraties, recente cao’s,
opbouwvakantiedagen, vakantietoeslag, & opstellen arbeidsovereenkomsten.
Kortom voor vragen over uw salarisadministratie kunt u bij ons terecht.