Diensten

Particulier:

Administratiekantoor AHT 

Is er ook voor u als particulier.
Uit ervaring begrijpen wij dat het lastig kan zijn om je eigen
administratie bij te werken als je hier niet in thuis bent.
Hier helpen wij u graag mee. 

 

We kunnen het volgende voor u betekenen: 

  • Aangifte inkomstenbelasting 
  • Het aanvragen van voorlopige teruggaaf/aanslag inkomstenbelasting 
  • Het aanvragen van toeslagen, bijv.: huur, zorg, kinderopvang toeslag
  • Of advies voor uw financiële situatie  
  • Het verzorgen en begeleiden van een overlijdensbiljet (F-Biljet) en evt. de berekening successie rechten

 

 

Zakelijk:

Administratie kantoor AHT staat voor u als ondernemer klaar. 

Geen vraag is te gek! 

We zijn voornamelijk gespecialiseerd in Midden-kleinbedrijf, ZZP’ers & Starters.

 

Wat kunnen we voor u betekenen: 

  • Het verwerken van uw volledige boekhouding

Ook is het mogelijk om deze zelf online te voeren in de boekhoud software I-muis. 

Dit is ook beschikbaar in een app, zodat u altijd uw administratie bij de hand heeft. 

Waar wij in mee kunnen kijken, en waar nodig bijsturen. 

  • Het opmaken van de jaarrekening. 
  • Het verzorgen van al uw zakelijke aangiftes: 
  • Inkomstenbelasting 
  • Omzetbelasting 
  • Loonbelasting
  • Het voeren van uw salarisadministratie 

Wij zijn bekend met de details van de loonadministraties, recente cao’s,  

opbouwvakantiedagen, vakantietoeslag, & opstellen arbeidsovereenkomsten. 

Kortom voor vragen over uw salarisadministratie kunt u bij ons terecht. 

 Bel    0517 532 277 of kom gerust eens langs!